Digital economy and psychology | Библиотека Института психологии РАН

Библиотека Института психологии РАН

Digital economy and psychology

Zankovsky A., Surat L.
Information models and analyses
ТИП ПУБЛИКАЦИИ статья в журнале - научная статья
ГОД 2018
ЯЗЫК EN
ЦИТИРОВАНИЙ 3
АННОТАЦИЯ
The paper is devoted to the study of the new challenges for psychology in digital economy. The main focus is on the virtual organization – a new organizational model that evolved due to the development of informational and communicational technologies. The aim of the paper is to outline the specific characteristics of virtual organization, its differences from traditional organizational models, as well as, to analyze the organizational and psychological problems that arise in digital management.
ЦИТАТА
Zankovsky, A. Digital economy and psychology / A. Zankovsky, L. Surat // Information models and analyses. – 2018. – Т. 7. – № 1. – P. 12-19
АВТОРЫ

Занковский Анатолий Николаевич

ЛАБОРАТОРИЯ ПСИХОЛОГИИ ТРУДА, ЭРГОНОМИКИ, ИНЖЕНЕРНОЙ И ОРГАНИЗАЦИОННОЙ ПСИХОЛОГИИ
Заведующий(ая) лабораторией

Публикаций в поиске

152
КОРПОРАТИВНАЯ КУЛЬТУРА ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ПСИХОЛОГИЯ CORPORATE CULTURE
ПОХОЖИЕ ПУБЛИКАЦИИ
2017 год

2017 год

2019 год

2020 год