THE ROLE OF ACADEMIC SELF-CONCEPT AND EMOTIONAL SELF-EFFICACY IN POSITIVE AND NEGATIVE FEEDBACK EFFECTS ON ANAGRAM SOLVING | Библиотека Института психологии РАН

Библиотека Института психологии РАН

THE ROLE OF ACADEMIC SELF-CONCEPT AND EMOTIONAL SELF-EFFICACY IN POSITIVE AND NEGATIVE FEEDBACK EFFECTS ON ANAGRAM SOLVING

Shepeleva Elena, Krovitskaya Inna, Valueva Ekaterina
ТИП ПУБЛИКАЦИИ тезисы доклада на конференции
ГОД 2019
ЯЗЫК EN
АННОТАЦИЯ
Отсутствует
ЦИТАТА
Shepeleva, E. THE ROLE OF ACADEMIC SELF-CONCEPT AND EMOTIONAL SELF-EFFICACY IN POSITIVE AND NEGATIVE FEEDBACK EFFECTS ON ANAGRAM SOLVING / E. Shepeleva, I. Krovitskaya, E. Valueva // . – 2019. – P. 1292
АВТОРЫ

Валуева Екатерина Александровна

ЛАБОРАТОРИЯ ПСИХОЛОГИИ И ПСИХОФИЗИОЛОГИИ ТВОРЧЕСТВА
Научный сотрудник

Публикаций в поиске

83
ИНТЕЛЛЕКТ INTELLIGENCE ИНКУБАЦИЯ
ПОХОЖИЕ ПУБЛИКАЦИИ