The Role of Spiritual-Moral Values in Regulating the Emotional Burn out of the Teachers | Библиотека Института психологии РАН

Библиотека Института психологии РАН

The Role of Spiritual-Moral Values in Regulating the Emotional Burn out of the Teachers

Дикая Лариса Григорьевна
Социальные и гуманитарные науки на Дальнем Востоке ВАК IF 0,179
ТИП ПУБЛИКАЦИИ статья в журнале - научная статья
ГОД 2009
ЯЗЫК EN
АННОТАЦИЯ
The moral-value sphere of teachers of secondary and the higher school is considered. Individual distinctions of moral-valuable features of teachers are defined. The interrelation of moral-spiritual qualities of teachers and degree of emotional burn out of teachers is revealed. 115 teachers of Ioshkar Ola (Mari El Republic) have taken part in this research.
ЦИТАТА
Dikaya, L.G. The Role of Spiritual-Moral Values in Regulating the Emotional Burn out of the Teachers / L.G. Dikaya, L. Kurapova. // Социальные и гуманитарные науки на Дальнем Востоке. – 2009. – № 4 (24). – С. 229-237
АВТОРЫ
ПОХОЖИЕ ПУБЛИКАЦИИ
2020 год

2016 год

2021 год

2017 год