Empirical identification of perceptual criteria for customer-centred design. Focus on the sound of tapping on the dashboard when exploring a car | Библиотека Института психологии РАН

Библиотека Института психологии РАН

Empirical identification of perceptual criteria for customer-centred design. Focus on the sound of tapping on the dashboard when exploring a car PDF

Montignies F., Parizet E., Nosulenko V.
International Journal of Industrial Ergonomics SCOPUS WOS
ТИП ПУБЛИКАЦИИ статья в журнале - научная статья
ГОД 2010
ЯЗЫК EN
ЦИТИРОВАНИЙ 27
АННОТАЦИЯ
Отсутствует
ЦИТАТА
Montignies, F. Empirical identification of perceptual criteria for customer-centred design. Focus on the sound of tapping on the dashboard when exploring a car / F. Montignies, E. Parizet, V. Nosulenko // International Journal of Industrial Ergonomics. – 2010. – Т. 40. – № 5. – P. 592-603
АВТОРЫ

Носуленко Валерий Николаевич

ЛАБОРАТОРИЯ ПСИХОЛОГИИ ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕССОВ И МАТЕМАТИЧЕСКОЙ ПСИХОЛОГИИ
Главный научный сотрудник

Публикаций в поиске

171
ВОСПРИНИМАЕМОЕ КАЧЕСТВО ВЕРБАЛИЗАЦИЯ СРАВНЕНИЕ
ПОХОЖИЕ ПУБЛИКАЦИИ